Alle vores varer hos Missmartins er i højeste kvalitet, og alle varer tjekkes inden afsendelse. Dog kan der i sjældne tilfælde desværre opstå en fejl eller en mangel ved en vare, og i et sådant tilfælde beder vi dig kontakte os hurtigst muligt, efter fejlen eller manglen er opdaget.

Du har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret når du handler hos Missmartins. Det betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Som udgangspunkt vil du få repareret varen, hvis det kan lade sig gøre.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationsretten dækker derfor ikke, når fejl opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Vær derfor opmærksom på dette, inden du reklamerer.

Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen eller manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vær opmærksom på at perler, pailletter, sten og andre pyntegenstande skal behandles med omhu ved brug og vask.
Ved mangelfuld levering skal vi kontaktes indenfor 2 dage efter pakken er blevet kvitteret for, for at kunne behandle dette som en reklamation.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal vi kontaktes på e-mail [email protected] , angiv ordrenummer og beskriv fejlen så detaljeret som muligt.
Er fejlen på varen ved modtagelse, skal der straks reklameres inden der foretages yderligere. Tages varen i brug med den pågældende fejl, er varens stand accepteret og reklamationsretten bortfalder.
Det er vigtigt, at du afventer svar fra os inden du afsender varen, da reklamationsseddel skal vedlægges, og der skal oprettes en returlabel til din pakke, som du gør under din konto. Det er vigtigt, at lablen oprettes under din konto, da det kun er den forsendelsesform vi dækker ved reklamationer.

MissMartins refunderer ikke emballage - vi anbefaler at du genbruger samme pose eller kasse, som varen er modtaget i.

Retur adresse:

Missmartins A/S
Smedevej 38A
9500 Hobro

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Når vi har modtaget din reklamation, vil du få svar fra os på mail indenfor 5 hverdage om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din sag.

Bliver reklamationen godkendt, vil du som kunde selvfølgelig ikke have udgifter i forbindelse med returnering af varen.