Printer påkrævet
Start returneringDu har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Missmartins.
Du kan returnere varer, så længe de er ubrugte, med original mærkning og intakt emballage.
Returnering af online køb:
Udfyld retursedlen via formularen “returnering af vare”.
Pak dine varer forsvarligt og sæt den forudbetalte pakkelabel uden på pakken.*
Indlever pakken samme sted du afhentede pakken - eller i nærmeste pakkeshop.
*Bemærk forudbetalte pakkelabel kun kan benyttes i Danmark.
Vi tilbagebetaler altid beløbet for returvarer, og kan desværre ikke foretage ombytninger.
Ønsker du en anden vare, farve eller størrelse skal du derfor bestille den online. Dette gør vi for at sikre, at din vare leveres hurtigt og ikke er udsolgt.
Skal du ombytte en størrelse som du tidligere har bestilt, vil vores webshop automatisk tilbyde dig gratis fragt, såfremt du har samme vare tilknyttet en returordre og er logget ind ved bestilling.
Din fortrydelsesfrist på 14 dage begynder når varen udleveres til dig.
Du skal betale portoen/fragten i forbindelse med returneringen.
Vælger du at benytte vores forudbetalte pakkelabel koster det kr. 39. Beløbet fratrækkes dit returbeløb.
Hvis du benytter vores pakkelabel er pakken forsikret og kan spores med track-and-trace. Det er ikke et krav at benytte vores pakkelabel.
Vi modtager typisk en returpakke 2 hverdage efter den er indleveret.
Behandling af returpakken foregår 2-5 hverdage efter modtagelse. I travle perioder, under udsalg mv. må der forventes forsinkelser.
Vi kan ikke oplyse, om vi har modtaget din specifikke returpakke, men er pakken sendt med track-and-trace kan du selv spore pakken.
Returnering af din betaling sker automatisk ved behandling af din returpakke.
Det endelige beløb returneres automatisk til betalingskortet brugt for købet.
Har du betalt med gavekort vil beløbet blive refunderet hertil.
Hvis du vil returnere varer købt online skal du sende varerne til:
MISSMARTINS A/S
Smedevej 38A
9500
Danmark
Har du handlet momsfrit og blevet opkrævet told og importmoms, skal du bede dit lokale toldvæsen om, at få tolden og momsen refunderet.
Bemærk vores standard fortrydelsesfrist og returnering skal overholdes, samt vi forbeholder os retten til at afvise enhver ikke rettidig forsendelse.
Du har altid 24 måneder reklamationsret over fejl eller mangler ved en vare.
Reklamation skal ske i rimelig tid fra, at du konstaterer fejlen eller manglen. Rettidig reklamation betyder, at du enten kan få varen repareret, få den ombyttet, få et prisafslag eller få pengene tilbage afhængig af situationen.
For at reklamere over en vare skal du udfylde formularen “Reklamation”. Når vi har modtaget din henvendelse, vil vi gennemgå sagen og du kan forvente svar inden for 2-5 hverdage via telefon eller e-mail.
Vi betaler rimelige omkostninger relateret til returnering/ombytning, såfremt varen er fejlbehæftet. Enhver returnering af en reklamation, skal dog være aftalt og godkendt på forhånd.